Klachten

Klachtenregeling

Heeft u een klacht bespreek het met uw huisarts.

Bespreek uw compliment of klacht met de betreffende zorgverlener!

Wij raden u aan rechtstreeks in gesprek te gaan met de betreffende zorgverlener. Zij waarderen het als u uw onvrede in eerste instantie direct met hen bespreekt. Samen kunt u zoeken naar een oplossing. Komt u er niet uit en/of wilt u liever gebruik maken van de klachtenbemiddeling? Neem dan contact met ons op.

Klachtenformulier

Om u zo snel en goed mogelijk te helpen raden wij u aan gebruik te maken van het klachtenformulier. In dit geval komt uw klacht meteen bij de klachtenfunctionaris terecht, die deze in behandeling neemt. Mocht dit niet lukken, dan kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Om u zo snel en goed mogelijk te helpen raden wij u aan gebruik te maken van het klachtenformulier. In dit geval komt uw klacht meteen bij de klachtenfunctionaris terecht, die deze in behandeling neemt. Mocht dit niet lukken, dan kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.

Klik hier voor het formulier

Folder Complimenten en klachten
Klachtenregeling

Contact
T 0223-670461
info@hknhuisartsen.nl